Nu är det dimma

... över mig och över England

Jag hugger i sten
men jag tror att jag sakta börjar se en kontur

Puuh, full gång idag! Bakat med mamma, pepparkakor, lussekatter och Sollans kakor =) Massa mums! Pepparkakorna får jag bryt på varenda år, för jag är så fantastiskt dålig på att få över dom på plåten xD Lussekatterna är bäst ;) Roligast att göra och godast ever =D

Stadig mejl- och smskontakt med flickorna, så nu är nog alla julklappar dealade! Amazing, I'd say... Dvs de 4 jag behöver ha klara tills fredag :P

Riktig mysdag med mamma o pappa =)
Nu ska vi strax klå oss ner i soffan o kolla på först Trolltyg i tomteskogen, sen Rudolf med röda mulen ;) Den sistnämnda är tradition!! Nog... 8-9 år ;)

Jag dricker glögg med balkongdörrn öppen inatt
jag är så trött på alla mejl och koder
jag vill ha dig här på riktigt inatt
och suga liv ur din halspulsåder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0