Vi satt på Rörstrandsgatan

... igårkväll och drack vin

Jahaja. Vilken deprimerande kväll, ur fotbollssynpunkt.
Holland - Sverige   4 - 1.
Uschamig.
Sverige var inte ens i samma postnummerområde.
Väx till er, pojkar.
För övrigt hatar jag Van Bommel och Sneijder. Om nu Majstorovic ändå skulle skada nån så kunde han väl tagit nån av de två istället för Kuyt?

Sett ett avsnitt av True Blood. Tror jag har typ... 1? 2? avsnitt kvar på första säsongen nu. Sakta men säkert^^ Och på spotify rullar Fulla för kärlekens skull av Eldkvarn. Herregud, att jag inte har tröttnat på den än.

Nu blir det ett avsnitt av True Blood, dagens dagboksanteckning (och ev dikt, får väl se) sen sova. Tror jag.
AHA! Glömde ju dagens roligaste!
Jag, som alltid blir skrämd, skrämdes idag!! Haha, fast det var inte meningen xD Men det gör det inte mindre roligt ;) Jag o Alexander kom ut i köket samtidigt, från olika håll, o han bidde rädd^^
"Åfyffaan, vad rädd jag blev! Vad du smyger!" Eh, näe, jag kan inte sånt :P Sen slängde han en blick på mina fötter;
"Ahaa, du har inte skor på dig. Det var DÄRFÖR du gick så tyst!" Haha xD

Har lagat Chili con carne för första gången idag. Efter eget huvud ;) Blev mkt gott!

Love is my drug
is my medicine
stay with me honey
stay with me honey
stay with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0