Marry me, Juliet

... you'll never have to be alone

(♥)

Cause we we're both young
when I first saw you

Lååång dag idag... Var på plats redan halv åtta imorse, skulle hjälpa tjejerna från Teknikspanarna att bära in deras grejer. Kidsen var övertygade om att den ena tjejen var min borttappade tvilling xD

Sen vart det full skoldag, och verkade som om hin onde själv flög i kidsen efter halva dan^^ Men, så är det ibland! Det får man deala med då :P

En timme efter det att barnen slutat var det dags för fortbildning, i teknik... Var jättebra, o fick kanonisch material att arbeta med! Släpade mig själv hem sen, alldeles för sent. Trött som en gnu.
Så jag har ätit middag, diskat och läst lite. Och nu funderar jag på att gå och lägga mig :P

Imorgon ska vi ner till Naturbruksgymnasiet med kidsen!

Näe, nu tryter tankeförmågan.
Godnatt.

Jag ligger på sängen och tänker
tänk på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0