I never learned to dance

... I had hair down to my ass
 
Hallåja!
 
I måndags tog jag Clion och stack iväg till Calmare stad. Jessica och David har ju haft det lite för lugnt, lite för länge nu! Så vi revolterade mot detta lugn genom att... kolla på film. Det blev Disney x2. David var jätteimpad av idén. Men han ville se Aladdin, så han fick minsann sitta igenom Herkules också, haha!
 
Gårdagen spenderades i varsin brassestol ute på innegården. Jag hatar den paradoxen! "Ute på innegården". Hmpf. Jag läste lite i Eldfångaren (Nicholas Evans), Jessica pinnade på med Hungerspelen och David fick bryt på värmen och gick in och spelade Battlefield istället. På kvällen bjöd de mig på mat :D vi grillade (med sällskap av Sylvia och Patrik), så det blev sallad (med mycket ost), tzatsiki, kött och sånt gott! Satt som en smäck i kistan.
 
Idag hamnade vi i brassestolarna igen, i alla fall ett par timmar. Vid 14-snåret drog jag mig. Tog Clion till Maxi och handlade lite färdkost (kall ramlösa - jag hade nog 50 grader i bilen hela vägen hem), sen till Preem och tankade innan jag slöt upp på E22an.
 
Sen var det bara hem, ner med markiserna, vattna mammas blommor, på med badkläder och iväg till hamnen! Mötte upp Sarah, Sandra och Ida. Tog en sväng ut till Slädö, där vi spenderade några timmar. Gudagott. Lä, soooool, varmt i vattnet och en hel del mackastenar! Jag badade i alla fall 2 gånger! =) Det blir ut imorgon också! Me like :D
 
 
Så för stunden är det tämligen lugnt. Har TVn igång på fotbollen. Är ju inte överdrivet spännande, Sveriges damer leder med 4-1 =)
 
Nä, nu ska jag sysselsätta mig! Vet dock inte med vad, men I'll see!
 
You kept me guessing
and now I'm destined
to spend my time missing you
I almost wish you would've loved me too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0