My thoughts will echo your name

... until I see you again
 
Tio grader varmt ("varmt") ute. Allvarligt talat, den här sommaren går till historien, tror jag bestämt.
 
Igår blev det en båttur med Sandra, Sarah och Sofie, idag blev det en vända med FO. Lilla tumlaren får gå lite, i alla fall. Och jag hade levt i den om det inte hade varit för alla spindlar. Där är seriöst så mycket spindlar att jag utvecklar fobi och allergi och Gud vet allt av att bara kliva ner i båten. Vansinne.
 
Min fina lilla båt.
 
Jag är för trött för att vara nånstans i närheten av kreativ, så jag passar ikväll, tror jag bestämt. Men jag kan tala om att det torde vara sisådär... 37 dagar tills vi åker till Cypern :D Och DÄR är i alla fall över 30 grader varmt och sol. Så förhoppningsvis får man i alla fall en vecka riktig sommar i år.
 
Godnatt, kära.
 
This night is sparkling
don't you let it go
I'm wonderstruck
blushing all the way home
I'll spend forever
wondering if you knew
I was enchanted to meet you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0