Son, please don't follow the foot steps

... that lead to where I am today
 
Walk on the rocks
that I stumbled on
 
Hellu folks!
 
Klockan är 23:47 och jag sitter i ett vardagsrum med neddragna markiser utanför. Men gudars, vilken måne det är ikväll. Har ni inte kollat på den, gå ut och gör det!
 
Jag har ägnat två dar åt att rensa lite i gamla kartonger som står i källaren! Tämligen emotionellt. Hittar allt möjligt, sportbilagor från hela 2000-talet (OS-gulden 2004... EM 2004... Vilka minnen), dikten vi fick av vår klassföreståndare när vi slutade nian (han skrev om var och en i hela klassen), tusentals dikter jag skrev i högstadiet, lappar, brev, tidningsurklipp ("polisen fick medla mellan elever på Snäck", "Fyra elever avstängda på Snäck"), gamla armband (bl a Älska fotboll-armbandet som kom första året i gymnasiet - som brukade vara rosa...) och så vidare i all oändlighet.
 
Jag kommer hamna i nåt sånt där extrema samlare-program om 30 år. Mamma fasar, haha! Jag har fruktansvärda hamstertendenser. Fast jag har blivit mycket bättre. När jag var yngre var jag helt enkelt omöjlig. Sparade ALLT.
 
Ikväll blev det Subway och Ice Age 4 med FO! Hiskeligt skoj =D Bion var bra, kanske inte heeelt i klass med de andra, men jag skrattade gott, och rätt ofta..! Sids mormor = underbar. Efteråt stack vi till FO och kollade Sälenfoton. Och skrattade gott en stund till.
 
Nu ska jag titta på månen, sen ett avsnitt av Big Bang innan jag kryper till kojs.
 
Imorgon blir det båten (om det är bra väder) med Anna och Louiebus! =)
 
God bless you
please, Mrs Robinson
heaven holds a place for those who pray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0