Can we bring yesterday back around

... cause I know how I feel about you know
 
En simpel fråga - varför spelas ingen bronsmatch i EM?
Synnerligen ologiskt.
 
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! Eller ja, första halvan var väl inte ÖVERVÄLDIGANDE rolig - tvätt och städning och sånt dära skräp. Men fick undan lite i alla fall! Skrivit packlista också, ska ju hem till Blekinge på söndag och blir hemma minst en vecka :D
 
Ikväll kom mina Blekingeflickor (minus Sofie) till Öland, så jag, Anja och Jessica har tillbringat kvällen med dom i Idas o deras husvagn på Saxnäs =) Mycket trevligt! :D
 
Minus surgubben. Klockan 23:00 ska det vara tyst. 23:04 kom han och klagade;
"Det ska vara TYST klockan elva!" Då satt vi och pratade, skrattade och hade låg bakgrundsmusik. Vi skrek inte, vi var inte fulla. Slutsats? Überbittra gubbe. Om man är så ljudkänslig, då ska man ju för allt i världen inte plantera sig på en camping (på ÖLAND), bland andra människor. Han kunde ju hittat en trevlig gräsplätt ute i skogen nånstans. Men visst, hans liv har kanske gett honom anledning att vara bitter. Det är antagligen en rätt tragisk person = synd om honom.
 
På söndag är det EM-final, och vips är sommarens största höjdpunkt över. Bara sådär. Och ligorna börjar inte förrän i augusti... Nu när man vant sig vid att se så många matcher, jag kommer få abstinensbesvär. Och for the record - fan, vad EM utklassar VM. Utom i antal matcher då.
 
Jag har funderat på att skaffa C-sportkonto i höst, men de vill ha saftiga jävla pengar för det! Jag vill kunna se Barcelonas matcher och Real Madrids matcher, och för det skulle jag alltså få ge 200 i månaden. Inte okej. Nån som vill dela på ett konto till hösten?
 
Nu ska jag äta två bullar, sen ska jag sova. Och imorgon ska jag sova runt. Ingen mobil, ingenting.
 
Godnatt, kära.
 
Never say goodbye
because goodbye means going away
and going away
means forgetting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0