Det gör väl detsamma

... att jag blott är en dräng

JaHAAA. En hel vecka sen sist! Hmm...

Jag har vart i Stockholm och hälsat på syster och hennes familj =) Vi firade Noahplutt som fyllde 4.

OOOOCH! Fotbolls-EM har börjat!! =D Hur suveränt är det?! Sveriges insats mot Ukraina i måndags var dock mindre suverän, jag övervägde att börja gråta... Om jag hade fått välja startelva?
                 Isaksson
Granqvist-Mellberg-Olsson-Olsson
          Svensson-Källström
   Elm-Ibrahimovic-Wilhelmsson
                 Toivonen

Toivonen förutsatt att Elmander absolut inte kunde spela, annars hade jag velat ha Elmander istället... Rosenberg har jag ingen aning om vad han gjorde på plan. Och det verkade han inte heller veta, större delen av tiden. Jag gillar Lustig annars, men han gjorde ingen bra match alls.

2-1 mot Ukraina...

Betydligt roligare: Danmarks 1-0-seger över Holland :D Det var en riktigt kul match! Ser fram emot kvällens ännu mer: Holland-Tyskland. Det MÅSTE bli bra. Det är inte premiärmatch, nu är EM igång. Så det borde bli en riktigt bra kväll. Danmark-Portugal också.

Imorgon ska jag till stan o dona studentpresent, sen ska jag ta en tripp till Blekinge =) Träffa tjejerna imorgonkväll, kolla studenten på fredag dag och på fredag kväll börjar fotbollslägret på Karlsnäs! Blir nog spännande.

Idag har jag o Anja o Jessica suttit i solen och ätit glass =) Sen åkte vi och lämnade Jessica på flygplatsen, stack till City gross och sen tankade jag upp bilen.

Ikväll blir det som sagt fotboll! Och till det? Cider kanske, jordgubbar, glass, choklad och sånt där gott. Jag kommer inte behöva en bil i slutet av sommaren, jag kommer kunna rulla mellan Kalmar och Blekinge på egen hand..!

Nu har jag faktiskt slängt i en maskin tvätt också.

Igår fyllde Anja 20+ =D Så vi började fira i samband med första matchen, sen kom Karin och Sylvia över, så vi tuggade ett tag innan vi cyklade ner till Stars and stripes och fördärvade tystnaden för de som redan var där. Himla trevlig kväll =D

Nä, vet ni vad. Skaffa er ett liv! Hmm. Eller låt bli, look who's talking liksom!

Nu ska jag retas med Saffiekatt - MJAUMJAUMJAU! Kolla Simon's cat på youtube - Saffie låter som den katten.

Jag blir hellre jagad av vargar
än älskad av dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0