I know you're gonna see

... the best is yet to come

Okej, så Grekland och Tjeckien vidare, på bekostnad av Ryssland och Polen. Och Holland slutar sist i grupp med 0 (NOLL) vinster i bagaget.

WHAT IS UP WITH THE UNIVERSE?!

Man kan ju bli prillig för mindre.

Tyskland och Portugal vidare. Jag hade hellre sett att Tyskland och Danmark gått vidare. Imorgon gäller dock det viktigaste: Spanien! Allra bäst? Oavgjort mot Kroatien, för då kan vi stämma upp skönsång igen;
CIAO CIAO ITALIA!

Jag ser hellre att Kroatien går vidare än Italien.

Annars tänkte jag informera om lite lyssningsbara låtar!

¤ Kapten Röd - Trasig
¤ Kapten Röd - Galenskap
¤ Kapten Röd - Saknade vänner
¤ Kapten Röd - Ett snedsteg bort
¤ Glee cast - Isn't she lovely
¤ Drängarna - Raggaren
¤ Drängarna - Jösses lilla flicka
¤ Den svenska björnstammen - Ett fel närmare rätt
¤ Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
¤ Maroon 5 - She will be loved

Nytt på blåmärkesfronten: Ett pyttelitet blåmärke på vänster knäskål.

Nu ska Jonna Carlsson sova, jävlar i havet. Inga barn som sjunger oanständiga sånger, ingen Marita som snarkar, ingen Fidde som ringer och önskar godnatt på svengelska.

Fast, om sanningen ska fram... Så är det lite väl tyst och tråkigt.

Godnatt, kära.

När dom säger vi ska titta
och härma våra förebilder svarar jag dom vilka?
Jag ser inga på TV och jag ser inga i rikstan
dom säljer livet så det är inte dit vi siktar
så vi slutar aldrig bränna upp deras artiklar
med människan ska man aldrig mixtra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0