I wish I could tie you up in my shoes

... make you feel unpretty too
 
Evening, there!
 
NU tar Jonna Carlsson sommarlov på redigt, ska jag be att få tala om. Efter sisådär 5-6 mejl från läraren i mellersta kursen konstaterade jag att jag fått VG på alla uppgifter :D Det var sista betygen som skulle in, så nu är jag fri som fågeln! Och lycklig? Jo, tacka fan för det.
 
För övrigt; Har man tagit Fan i båten får man ro honom i land. Kan vara det bästa svenska ordstävet som finns.
 
Var ute och knallade en runda i förmiddags, när jag kommit rundan hörnan här nere började det droppa från himlen. Hejdade mina steg 2 sekunder och funderade. Hade iPhonen i fickan och jag antar att den tål vatten ungefär lika bra som... Tjaa, allt annat som inte tål vatten alls. Men jag styrde vidare mot Stensö, med ett vakande öga på de mörka moln som tornade upp sig runtomkring. När jag slängde igen ytterdörren här nere och kom upp i allrummet - då började det regna. Kalla det vad ni vill, men jag kallar det tajming!
 
Det blev en runda till Giraffen med Anja i lilla Tafsen =) Vi var inne på Arge Kajs (Förbannat låga priser!) och jag hittade världens gosigaste filt. Passar perfekt eftersom vi ska glo på skräckis(ar?) ikväll... Sen tog vi TGR där jag köpte skärmskydd till telefonen (10 kr, de ville ha 99 på Maxi), och sen avslutade vi på Maxi med lite mathandling. Eller nåt. Ost, skinka och grönsaker i alla fall. Jag lever på varma mackor och sallad just nu. Mycket gott.
 
Jag håller på och läser Hungerspelen, och nu är jag på del 2; Fatta eld. Måste säga att än så länge är jag HIMLA nöjd. En bok i min smak! Det är ju egentligen en förbannat otäck tanke bakom boken, men hon har skrivit på ett bra sätt... Hon plockar liksom bort det vidriga, utan att förminska hemskheten i handlingarna.
 
Me like.
 
Sen vet jag inte redigt hur sund man kan vara om man kommer upp med en idé som går ut på att barn ska springa runt och mörda varandra i en dygnet-runt-direktsänd-TV-show.
 
Men nu ni, nu ska jag och Anja kolla på Paranormal activity. Anjas ord;
"Den är faktiskt riktigt läskig!" (och hon kollar på en hel del skräckisar), och Davids ord;
"Jag höll på att pissa på mig! Kunde ju inte sova sen."
 
Och jag? Tjaa, jag kanske får säga ett slutgiltigt farväl till mina nerver.
 
Kiss a little longer
stay close a little longer
won't you wait
a little longer?

Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

Jag köpte också skärmskydd idag på TGR (Tiger) vilket sammanträffande fast jag köpte det i Malmö. Men det var ändå jätte billigt:):) kram lång Emma:)

2012-06-26 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0