You turned your back on tomorrow

... cause you forgot yesterday
 
Det är sol, vackert väder och som givet för en kalasdag. Och jag är inte på kalashumör alls. Inte någonstans. Jag är så otaggad för allting att jag helst vill lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och läsa. Läsa är i regel det enda jag faktiskt vill göra. Just nu. Men det är väl bara en mellandag, antar jag.
 
Veckans Coca Cola-ranson är slut. Och jag har skrämt Jessica. Passande! =)
 
Nähä, om man skulle ta och försöka packa ihop allt nu då. Åker till Blekinge imorgon för i alla fall en veckas vistelse! Ska bli mysigt :D
 
If "happy ever after" did exist
I would still be holding you like this
all those fairytales are full of shit
one more fucking love song,
I'll be sick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0