Är det du som är galen

... eller världen som är sjuk?

Najmen si godda på er!

Min dag började klockan ÅTTA idag. Sanslöst tidigt. Men, vad gör man inte... Haha! Hade tid hos optikern klockan 9, så nu är synundersökningen kirrad och klar. Och visst hade min syn blivit sämre... Värdelöst. Och brytningsfelet på högerögat hade väl också förvärrats, antar jag. För nu ska jag få linser som korrigerar det. Massa goda nyheter.

Tog en sväng till Maxi, sen körde jag till Äggaboden och bytte bil med mamma, körde till Babyproffsen i Karlskrona och fick två barnstolar inmonterade. Jenny och barnen kommer ner idag, jag ska köra o hämta dom vid flyget om... En kvart, sisådär.

När jag kom hem gjorde jag lite äggegga. Sen däckade jag på soffan och där har jag befunnit mig sen dess. Vansinniga förkylning. Jag var så glad igår, för den var så lindrig. Sen vaknade jag med DETTA. Tur jag lämnade korridoren igår, idag hade de jagat mig med högafflar och facklor om jag vågat visa mig utanför dörren... ;)

Ikväll blir det myskväll med flickorna hemma hos Sandra =) Så jag kan hosta lite på dom, haha!

Och han säger
jag är kungens man,
så jag tar vad jag vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0