Everybody loves a winner

... so nobody loves me

Det är fredag, fredagsmys och ishockey-VM!

Sverige slog Norge i alla fall. Jag var inte... jätteinsatt i matchen, första stunden ägnade jag och David åt att tävla i "Nian", ordspel. Sen hittade vi appen "Wander" - ASKUL! En guideapp, man blir tilldelad någon från någonstans i världen, sen tar man foton från ens vardag och ens stad och skickar mellan varann. Jag fick en guide från Oslo (inte så överväldigande kanske), Jessica fick en från Edinburgh och David en från Mexico city! Så där gick vår kväll, haha!

I övrigt... Lite skolarbete har blivit gjort, lite över 200 sidor lästa i Midnatt, kollat på första American Pie-filmen! Vad unga dom är! Och den är fortfarande rolig. Sanslöst. Riktigt längesen jag såg den, märkte jag. Kanske ska kolla på The Wedding innan jag lägger mig... 2an såg jag för lite sen.

Nacken+Käken+Tänderna börjar släppa nu! Är tämligen överlycklig!

Imorgon har vi planerat finfint väder, brassestolar ute på gräsmattan, grillning, goda drinkar och sen på kvällen drar vi till Sandras för Scotts och säsongsavslutning! Tycker det låter som en hoper lysande idéer =)

Kiss me
beneath the milky twilight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0